[SJABBAT SJALOM] excuses

  • From: "Avraham J. Roos" <avrahamroos@xxxxxxxxxx>
  • To: <parasjathasjawoea@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Feb 2006 19:58:53 +0200

Mijn excuses voor de 5 maal parasjat hasjawoea afgelopen sjabbat.

Ik weet dat velen van u deze de een na de ander binnen kregen, maar hier in
Israel kwam ALLEEN de 5e voor sjabbat binnen en de eerste vier kwamen na het
begin van sjabbat aan. Dus het was zeker wel nodig om door te gaan met sturen
tot de e-mail aankwam. Dit is overigens zoals u uit de tijden van versturen
zult kunnen zien, over een periode van meer dan drie uur gedaan.

Ik zeg altijd maar, beter 5e hetzelfde dan helemaal niets. Het leven is hard en
hagelslag is ook niet alles...

Sjawoea tov,

Avraham

                        Avraham Roos

                       using Skype: avrahamroos
                        avrahamroos@xxxxxxxxxx
                        IM: avaway@xxxxxxxxxxx
                        www.avrahamroos.cjb.net  tel:
                              mobile:
                              pager:  +972-3-9794061
                              052-5611558
                              ICQ#22351330

            Add me to your address book... Want a signature like this?

JPEG image