[orasi] Re: άτομαμεπροβλήματαόρασηςκαισεξουαλικότητα.

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jun 2011 22:56:55 +0300

Χρυσούλα μου σου ζητώ χίλιες φορές συγνώμη. το μίνημα αυτό ήθελα να σου το
στείλω προσωπικά. άκουσα κι'εγώ το βλάκα τον Αλικανιώτη που μου είπε ότι αν
θέλω να στείλω προσωπικά απάντηση σε κάποιον σχολιάζοντας κάποιο μίνημα της
λίστας, πάω στο απάντηση προς τον αποστολέα. αυτό έκανα και την πάτησα. ας
πρόσεχα. και πάλι συγνώμη.