[orasi] Re: Ερώτημα,σκληρόςδίσκος

  • From: Σταματης Μαστορος <mastoros13@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Jun 2011 05:27:14 +0300

καλημερα καλω ειναι οταν αγοραζουμε εναν δισκο η διαμορφοση ειναι παντα
απαρετιτη και οσω αφορα τα αρχια που καμια φορα συνανταμε σε εναν κενουριο
δισκο ειναι του λιτουργικου του δισκου δεν μασ πιραζει αυτο αλλα ουτε και
μπενουμε στην διαδικασια να τα διαγραφουμε ειναι πολυ μικρα σε ογγο. και εγω
θα αγορασω αυτεσ τισ μερεσ εχω βρι μια πολυ καλη προσφορα στο πλεσιο με 99
εβρο 2 τερα σκλιρο σιγκεητ οπιοσ ενδιαφερεται ειναι πολυ καλωσ.