[orasi] Re: εροτιμα

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 May 2011 10:41:46 +0300

Σε προηγούμενο μήνυμά μου ανέφερα ότι το c5 δοκημάστικε με     mobile Speak
και Δημήτρη και παρουσιάσε το πρόβλημα με τα γκρίγκλις. Εμένα δεν μου
κολλούσε καθόλου, απλά τα διάβαζε με γκρίγκλις. Ένα παράδειγμα: την λέξη ας
πούμε "πήρα" την διάβαζε πhpa". Δηλαδή κρατούσε όλους του Ελληνικούς
χαρακτήρες και αυτούς που ήταν κοινοί με τους Αγγλικούς τους μετέτρεπε σε
Αγγλικούς. Επίσης ανέφερα ότι δεν γνωρίζω τι κάνει με Σίμο και Λένα.
Όσο για τις επαφές με Βόνταφον Σπικινγκ, τις διαβάζει κανονικότατα και με
βελάκι κάτω και βελάκι πάνω.
Μπορώ να το δείξω και σε φίλους της λίστας που συναντιόμαστε ώστε να στο
επιβεβαιώσουν.
Δες λοιπόν μήπως έγινε τίποτα κατά την εγκατάσταση και στο παρουσιάζει αυτό
το πρόβλημα.