[orasi] Re: Ενημέρωση γιαόλους

  • From: "Naoumis Nikos" <nik_n@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Mar 2011 21:50:12 +0200

Aγαπητέ φίλε συγχαρητήρια! Κάτι τέτοιο έλειπε απο την blogόσφαιρα.
Καλοτάξιδο! Στους υπόλοιπους φίλους, την καλησπέρα μου και την συγνώμη μου
ταυτόχρονα για την απουσία μου απο την λίστα. Οι επαγγελματικές μου όμως
υποχρεώσεις, δεν μου επιτρέπουν ν' αφιερώνω όσο χρόνο θα ήθελα στην λίστα
μας. Εύχομαι να είστε όλοι καλά.

Φιλικά
Νίκος
www.naoumis-nikos.gr