[orasi] Re: δημοσιογραφίαώραμηδέν

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Jan 2011 18:04:53 +0200

απο την χθεσινή ελευθεροτυπία

Στο ΜΕΓΚΑ ακόμα ψάχνουν τους... Καραγκιόζηδες. Χθες, στο κεντρικό δελτίο
ειδήσεων ο Γ. Πρετεντέρης, με αφορμή την υπόθεση της Siemens και τα
πορίσματα
της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής, έκανε λόγο για κοινοβουλευτικά
καραγκιοζιλίκια.

Τη σκυτάλη πήρε μετά ο βουλευτής της Ν.Δ. και μέλος της εξεταστικής Κ.
Τζαβάρας, που πέρασε στην αντεπίθεση, μιλώντας για «τηλεοπτικούς
Καραγκιόζηδες».

Τα αίματα άναψαν και άρχισαν να παίζουν την κολοκυθιά για το ποιος είναι
Καραγκιόζης τελικά. Καραγκιόζης από 'δώ, Καραγκιόζης από 'κεί, πού θα πάει,
θα
εμφανιστεί και ο μπαρμπα-Γιώργος...

ΣΩ.ΜΑ.