[orasi] Re: είδαναδέρνουνπαιδίμεειδικέςανάγκες

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Dec 2010 21:48:31 +0200

παραθέτο απόσπασμα απο την καταγκέλία της εθελόντριας. απο το μπλόγκ του
μάκη νοδάρου.

Την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου, ώρα 21:00, εγώ και η πορτογαλίδα εθελόντρια (.....)
υπήρξαμε μάρτυρες του παρακάτω περιστατικού κατά το οποίο ξυλοκοπήθηκε ο
περιθαλπόμενος
Α  ....... Π. ενώ περπατούσαμε στον προαύλιο χώρο του ιδρύματος , έξω
ακριβώς από τα προκάτ στ οποία στεγαζόμασταν , ακούσαμε φωνές (φαινόμενο
συχνό καθ'
όλη τη διάρκεια της ημέρας, κάτι το οποίο δεν μας παραξένευε, οπότε δεν
πλησιάσαμε) που προέρχονταν από την αίθουσα που χρησιμοποιείται ως play room
στο
ισόγειο.

Στη συνέχεια όμως είδαμε έναν από τους περιθαλπόμενους να βγαίνει από το
κτήριο και να κατευθύνεται προς την αυλή- παιδική χαρά.

Μόλις λογικά το αντιλήφθηκαν οι νοσοκόμες, έτρεξαν να τον προσεγγίσουν και
να τον μεταφέρουν στο εσωτερικό του κτηρίου.

Ο εν λόγω περιθαλπόμενος κατευθύνθηκε αυτήν την φορά προς την κύρια είσοδο
του κτηρίου ανέβηκε τα σκαλιά (ενώ πίσω του έτρεχε η νοσοκόμα και πιο πίσω
προχωρούσαμε
και εμείς που δεν μας είχαν δει, καθώς δεν υπήρχε αρκετός φωτισμός σε αυτήν
την πλευρά του κτηρίου) και μπήκε στο κτήριο,  έπεσε και προσπαθούσε να
απομακρύνει
από πάνω του τις νοσοκόμες, η και εκ των οποίων τον τραβούσε με τα χέρια της
και τον κλωτσούσε καθώς αυτός ήταν πεσμένος κάτω.