[orasi] Re: «Αγωνίζομαι γιατηΘεσσαλονίκη»,τουΦώτη Μπίμπαση

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Oct 2010 23:29:40 +0300

Το σχόλιο που ακολουθεί έχει αποσταλεί και στο tvxs.

Δεν ξέρω αν αγωνίζεται για την Θεσσαλονίκη, σίγουρα πάντως δεν αγωνίζεται
για την αξιοποίηση της περιουσίας της σχολής τυφλών που έχει δικαστικά
περάσει
στον δήμο με σκοπό την αξιοποίηση της υπερ προγραμμάτων για την στήριξη των
τυφλών. Ούτε αυτός ούτε ο υποψήφιος δήμαρχος δεν έχουν πει μια λέξη. Και ας
σκεφτεί κανείς πως ο υποψήφιος σύμβουλος είναι αντιπρόεδρος του Τοπικού
Πανελληνίου σύνδεσμου τυφλών. όταν έχεις τέτοιους «εκπροσώπους» «τύφλα» να
έχουν
οι ραγιάδες της τουρκοκρατίας. Κατά τα άλλα προστασία στα αδέσποτα ζωάκια,
στα πουλιά που κελαηδούν και να γίνουν συντριβάνια στην πόλη. Αν γίνουν τα
παρα
πάνω θα έχουμε καιρό και διάθεση για την δημιουργία κοινωνικών δομών.