[orasi] Re: Γ.ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ-Δ.Τ.Άτομαμεαναπηρία

  • From: Κωστούλα Μπαλάσκα <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Oct 2010 00:24:25 +0300

μακαρι να μην μεινει μονο σταλόγια, γιατί ωραια ειναι αυτα, αλλα δυστυχως
πολλες φορες υπόσχονται πολλα την περίοδο των εκλογων αλλα μετά τα ξεχνάνε.
και με την ευκαιρία της επικοινωνίας μας αυτηςθα ηθελα κωστα να σε
ευχαριτήσω για τις ευχες σου που αφορουν την υποψηφιότητά μου. απο τη στιγμή
που η λαική συσπύρωση μουεκανε την τιμή να με κατεβασει υποψήφια στις
γραμμες της,θα κανω οτι μπορω για να φανω αντάξια της τιμής αυτής για το
καλο των τυφλων, των αναπηρων και του λαου γενικότερα.