[orasi] Re: ΟιυποψήφιοισύμβουλοιΚαμίνη

  • From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlinaki@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Oct 2010 21:41:38 +0300

Αγαπητοί Φίλοι-ες

Έχω την τιμή να είμαι Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο 6ο Διαμέρισμα του
Δήμου Αθηνών με τον Συνδυασμό "Δικαίωμα στην Πόλη" και τον Γιώργο Καμίνη.

Εύχομαι σε όλους τους συμμετέχοντες στον παρόντα διαδικτυακό τόπο Υποψηφίους
στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές καλή επιτυχία στον αγώνα τους και κάθε
θετικό αποτέλεσμα!!!

Είναι κρίσιμο υπό τις παρούσες συνθήκες διαβίωσης μας οι Πολίτες με Αναπηρία
να συμμετέχουν ενεργά αρθρώνοντας ισχυρό, ξεκάθαρο και δικαιωματικό λόγο,
ορθώνοντας το ανάστημα τους προς την κατεύθυνση των ουσιωδών και
αποτελεσματικών παρεμβάσεων.

Με φιλικούς χαιρετισμούς συμπαράστασης!

Πελαγία Παπανικολάου
Δικηγόρος με Αναπηρία