[orasi] Re: ΔΥΟΧΙΛΙΑΔΕΣΑΝΗΛΙΚΟΙΤΥΦΛΟΙΔΙΑΒΙΟΥΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Sep 2010 00:30:12 +0300

καλησπερα καικαλο φθινόπωρο, καθως εγω δεν βιάζομαι να ερθει ο
χειμώνας.σχετικά με την κατάντια της σχολης τυφλών θεσσανονίκης, ασφαλως
καιφταίει η κυβέρνηση, ομως δυστυχώς ευθύνονται και οι ιδιοι οι τυφλοί της
θεσσαλονίκης, ή μάλλον θα επρεπε να πω οτι  η ηγεσία των τυφλων εκεί, διότι
οταν επι νέας δημοκρατίας ο υπουργός πρότεινε να την κρατικποιήσει κάνοντάς
την παράρτημα του κεάτ, οι θεσσαλονικείς, και δει ο μητρόπουλος, ηθελαν
αυτόνομο ίδρυμα, που στην κύβέρνηση θα στίχιζε πολύ περισσότεα χρήματα και
δεν δεχτηκε. κιετσι φτάσαμε εκεί που φθάσαμε.