[orasi] Re: «Μαϊμού»συντάξειςστο...τσίρκο κράτος

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Aug 2010 11:04:28 +0300

"Τυφλός παρουσιάστικε στην επιτροπή χωρίς συνοδό". Εντάξει, αυτός προφανώς
πήγε μόνος χωρίς συνοδό, χωρίς μπαστούνι και συμπλήρωνε και τα χαρτιά μόνος
του. Εγώ πήγα να περάσω επιτροπή μόνος με το μπαστουνάκι μου, και επειδή δεν
με έσερναν, μου δημιούργησαν πρόβλημα. Οι άνθρωποι συνήθησαν να βλέπουν των
τυφλό με συνοδό.
Και βέβαια υπάρχουν τυφλοί οι οποίοι χρήζουν συνοδίας, διότι είτε είναι
ηλικιωμένοι, είτε έχουν σοβαρό πρόβλημα προσανατολισμού, είτε και κάποια
επιπλέον αναπηρία. Το λάθος όμως είναι και των φορέων που δεν διεκδηκούν να
στελεχοθούν οι επιτροπές από αρμόδιους και εξιδικευμένους γιατρούς και να
διευκρινισθεί  επιτέλους αν κρίνουν  την πάθηση/αναπηρία ή την γενική οικόνα
του ατόμου. Μερίδιο της ευθύνης έχουμε κι εμείς διότι ενώ μπορούμε να πάμε
μόνοι, παίζουμε το παιχνίδι τους αναζητώντας συνοδία στους φορείς και
συμβουλεύοντας ανθρώπους που πρόκειται να περάσουν επιτροπή να έχουν
απαραιτήτως συνοδό και να σκουντουφλάν όσο περισσότερο γίνεται διότι έτσι θα
πάρουν μεγαλύτερο ποσοστό.
Δέχομαι ότι έτσι δουλεύει το σύστημα οπότε έτσι πάμε κι εμείς, αλλά από την
άλλη, όσο κι αν μη μας αρέσει, οι περισσότεροι τυφλοί είναι μαϊμούδες διότι
μετρημένοι στα δάχτυλα των δύο χεριών είναι αυτοί που έχουν το ποσοστό που
πραγματικά τους αναλογεί.