[orasi] Re: η νομαρχίαυπόπτώχευση

  • From: "skordilis-spyros" <spyros62@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jul 2010 17:52:02 +0300

η μπόρα όχι μόνο   είναι ορατή, αλλά είναι εδώ. απλά κατά σεπτέμβρη οκτώβρη
που θα κοντεύουν οι εκλογές αγαπητοί φίλοι της τοπικής του πανελληνίου, τότε
να το θυμιθήτε για την σχολή. έτσι θα χτυπήσετε τον κακό δεξιό νομάρχη ώστε
να αποκομίσετε για το πασόκ πολιτικά ωφέλη, ενώ τα παιδιά θα βρίσκοντε στόν
δρόμο. αλήθεια τι γίνετε το καινούργιο δ.σ? καλά καλά το πολλύ πολλύ να
διορίσουμε καινούργιο, προκειμένου να καβατζόσουμε τον χειμώνα...