[orasi] Re: Πολύ ενδιαφέρον.

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jul 2010 21:52:10 +0300

Αγαπητοί φίλοι και φίλες πριν 2 χρόνια επικοινώνησα με υπευθύνους του ΟΤΕ
και τους ζήτησα , να μας χορηγήσουν  τον τηλεφωνικό κατάλογο, τον χρυσό
οδηγό και τον εννιαίο τηλεφωνικό κατάλογο  (αυτός περιέχει τα σταθερά και
κινητά τηλέφωνα συνδρομητών), όπως το ζήτησα και από την cyta , στηριζόμενος
σε σχετική νομοθεσία που ψηφίστηκε και από την Ελληνική βουλή, νομίζω το ν
Αύγουστο του 2007.

Έχουν πλήρη άγνοια, άν και αυτοί οι κατάλογοι είχαν κυκλοφορήσει σε
καταλόγους βλεπόντων και παλαιότερα είχ κυκλοφορήσει κι ένα μικρό cd με τον
τηλεφωνικό κατάλογο της εποχής εκείνης, αλλά ήταν μη προσπελάσιμος από εμάς.