[orasi] Re: κραυγή΄απόγνωσης

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Jul 2010 12:18:39 +0300

φαίνεται έ τον πιο άμεσο τρόπο ΄πως ένα απλό κουτί γεμάτο απο τσιπάκια και
καλώδια ΜΕχεδι αντικαταστήσει την ζωή του κάθε ενα απο εμάς.. το δυσάρεστο
είναι πως όσο περνάει ο καιρός,οι ανθρώπινες σχέσεις αλλοτριώνονται και
αντικαθίστανται απο ψηΦιακά δώρα μέσω facebook, και ευχές  γραμ΄μένες σε
greekeglish ΚΕΡΝΌΝΤΑς ΣΦΦΗΝΆΚΙΑ  ΑΚΟΎΓΟΝΤΑς ΤΟΝ ΉΧΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΆΛΙ ΑΠΟ ΤΑ
ΗΧΕΊΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ.. ΦΤΙΆΞΑΜΕ ΚΑΙ ΦΆΡΜΕς ΣΤΟ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΏΣΟΥΜΕ
ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗ ΌΤΙ ΦΡΟΝΤΊΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΆΓΟΥΜΕ ΜΈΛΙ ,ΚΑΙ ΣΤΕΝΧΟΡΙΌΜΑΣΤΕ ΑΝ ΠΈΘΑΝΕ
Η ΓΑ΄ΤΑ ΜΑς ΓΙΑ΄ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΆΒΑΜΕ ΈΓΚΑΙΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΑΊΣΟΥΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΌ ΤΗς
ΦΑΓΆΚΙ ΓΙΑΤΊ ΤΌΤΕ ΕΊΧΑΜΕ ΝΑ ΦΡΟΝΤΊΣΟΥΜΕ ΤΙς ΑΓΚΙΝΆΡΕς.. ΚΑΙ ΦΤΆΝΟΥΜΕ ΝΑ
ΓΊΝΟΥΜΕ ΆΧΡΗΣΤΟΙ ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΉ ΕΥΘΎΝΗ ΠΟΥ ΈΧΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΕΙ ΜΕ
ΤΟ ΠΆΤΗΜΑ ΕΝΌς ΚΛΊΚ ΠΟΝΤΙΚΙΟΎ,ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ Ή ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΊΤΙ.. ΜΈΝΟΝΤΑς
ΒΟΥΒΟΊ ΜΠΡΟΣΤΆ ΑΠΟ ΜΊΑ ΟΘΌΝΗ,Ή ΑΚΌΜΗ ΚΙ ΑΝ ΣΥΖΗΤΆΜΕ ΜΕ ΚΆΠΟΙΟΝ ΚΆΠΟΙΑ
ΆΓΝΩΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΟΥΜΕ ΈΝΑΝ ΆΛΛΟ ΕΑΥΤΌ,ΠΟΛΎ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ ΑΠΟ
ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΡΥΜΜΈΝΟΙ ΠΊΣΩ ΑΠΟ ΈΝΑ ΨΕΥΔΏΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΈΝΟΙ ΟΤΙ ΠΟΤΈ
ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΊ Η ΑΛΉΘΕΙΑ,ΚΟΡΟΙΔΈΥΟΝΤΑς ΤΟΥς ΆΛΛΟΥς,ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ
ΑΠΟΌΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΊΔΙΟ ΜΑς ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ..