[orasi] Re: η απίστευτηιστορίατης σίσσι

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Jun 2010 20:20:47 +0300

Παιδιά λίγο χαλαρά, γιατί η ανύπαρκτη ενημέρωση γύρω από τους σκύλους
οδηγούς στον χώρο μας έχει δημιουργήσει κάποιες παρεξηγήσεις.
Δυστυχώς έχουμε φτάσει παρ' όλες τις συναντήσεις που γίνονται για τους
σκύλους οδηγούς να αποφεύγεται η ενημέρωση γύρω από της υποχρεώσεις που θα
έχει ο χρήστης-κάτοχος τους σκύλου απέναντι σε αυτόν. Δεν ξέρω ποιός από
εσάς έχει πάει στις συναντήσεις ή έχει κάποιον γνωστό που πήγε, να του πει
αν του γνωστοποίησαν τις υποχρεώσεις αυτές. Εγώ έχω παρεβρεθεί γιατί με
ενδιαφέρει και σας λέω ότι δεν γνωστοποιήθηκαν στους παρεβρισκόμενους. Και
αυτά τα πολύ λίγα που ελέχθησαν, ελέχθησαν μετά από ερώτηση ή αναφορά
κάποιου παρεβρισκόμενου, αλλά απ' έξω απ' έξω.
Επειδή άκουγα (εφόσον ενημέρωση αρκετή δεν υπήρχε) φράσεις του τύπου: "Εγώ
ξέρω μωρέ, έχει σκύλο και ο αδερφός μου", σε μία συνάντηση αυτό που πρότεινα
ήταν το εξής: Πρώτ' απ' όλα και πριν δειλώση κάποιος αν θέλει σκύλο, θα
πρέπει να του γίνουν γνωστά κάποια πράγματα όπως οι υποχρεώσεις που θα έχει
απέναντι στον σκύλο, τα έξοδα του σκύλου και τι υποστήριξη θα έχει όσον
αφορά την εκπαίδευση του σκύλου ή σε ενδεχόμενη αλλαγή της συμπεριφοράς του
σκύλου στην Ελλάδα. Πρότεινα ακόμα να δημιουργηθεί ένα έντυπο με όλα αυτά
και να δίνεται σε όλους όσους θα ήθελαν να αποκτήσουν ένα σκύλο και ύστερα
να δειλώσουν αν θέλουν. Δυστυχώς, ενώ θεωρήθηκε πάραπολύ καλή ιδέα, δεν
έγινε ποτέ. Επίσης πρότεινα πριν οποιαδήποτε κίνηση να γίνει ένα βιντεάκι 3
λεπτών και να μοιραστεί στα κανάλια που να δίχνει και να εξηγεί κάποια
πράγματα ώστε να αναγνωρίζει ο κόσμος τι σκύλοι είναι αυτοί. Δυστυχώς, ούτε
αυτό έγινε και παρουσιάστηκε με λάθος τρόπο στην εκπομπή.
Γνωρίζω για τους σκύλους όδηγους μιας και το είχα ψάξει και δει από κοντά το
θέμα το 1995 στις ΗΠΑ, αλλά δυστυχώς για να πάρω έπρεπε να μείνω ένα
καλοκαίρι να εκπαιδευτό εκεί. Επειδή ήμουν πολύ μακριά από το σπίτι μου,
ήθελα αυτούς τους 2 μήνες που είχα διακοπές να γυρίσω στους δικούς μου και
έτσι δεν το έκανα.
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες όμως γιατί τα ζώα τα γουστάρω και
δεν μου αρέσει καθόλου να υποφέρουν. Το λέω αυτό, γιατί έτσι πως γίνεται
πιστεύω ότι πολλά θα υποφέρουν.