[orasi] Re: Στάθης.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jun 2010 23:52:50 +0300

Αντρέα, υπάρχουν φοβερές ανακρίβειες σε αυτό. Πχ, στο σχέδιο αναν ήταν
πρόεδρος του Συν ο Κωνσταντόπουλος και όχι ο Αλαβάνος. Αν μπούμε τώρα στην
συζήτηση περι νεοοθωμανών και νεοπατριωτών άστα να πάνε καλύτερα. Κατά την
ταπεινή μου γνώμη όλο αυτό το κείμενο κινείται στην γνωστή διχαστική γραμμή.
Ελλήνων -- ανθελλήνων.