[orasi] Re: αποτοναγγελιοφορο

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 May 2010 12:00:25 +0300

αποτο βήμα.
Μοσχάτο Μπαμπατζίμ

Και βέβαια πίνουμε τα δικά μας, ρωμαίικα αποστάγματα. ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΜ δηλαδή. Ο
Ανέστης Μπαμπατζιμόπουλος, μικρασιατικής καταγωγής, τρίτης γενιάς
αποσταγματοποιός,
λογίζεται ως ο αναμφήριστος star της ελληνικής ποτοποιίας. Θα τον έχετε ίσως
καμαρώσει στις τηλεοπτικές εμφανίσεις του, πανώριο άντρακλα με τον αρειμάνιο
μύστακα και το ματάκι παιχνιδιάρικο. Ο φίλος μου ο Ανέστης μού έγραψε χθες
για να μας εξηγήσει τη δημιουργία του προϊόντος του. «Μετά από 14 χρόνια
λίγοι
ξέρουν ότι το Απόσταγμα Σταφυλής προέρχεται από την εξαιρετικώς σχολαστική
οινοποίηση ολόκληρου του σαρκώματος και του φλοιού της ρώγας, που έχουν να
δώσουν
θησαυρούς. Η πρώτη αριστοτεχνική απόσταξη θα δώσει ένα αλκοολούχο 32%-38%
vol. που θα παραμείνει ως την άνοιξη συντροφιά με τις χαμηλές θερμοκρασίες
της
Μακεδονίας. Δεύτερη απόσταξη για να πάρουμε 72Ψ. Αραίωση με φιλτραρισμένο
νερό, φιλτράρισμα, εμφιάλωση. Το τελικό προϊόν έχει δεσμεύσει όλα τα αρώματα
της ποικιλίας που το γέννησε και ζει απεριόριστα. Ο χρόνος μάλιστα το
βελτιώνει. Μετά το γεύμα χαϊδεύει τη στοματική κοιλότητα και βοηθά στη
χώνευση. Αφομοιώνεται
γρήγορα και εύκολα από τον οργανισμό. Προσφέρει δύναμη και ευεξία αφού
προέρχεται από φυσική πρώτη ύλη και δεν επιβαρύνεται από συντηρητικά.
Χαριτολογώντας
προτείνω το πρώτο ποτήρι να το απολαύσουμε στην τραπεζαρία, το δεύτερο στο
σαλόνι. Αν θέλουμε και τρίτο... εστέ έτοιμοι για εξελίξεις. Ή
επαναστάσεις...».
Στην υγειά σου, αρχοντάνθρωπε Ανέστη. Μας ανέστησες όπως πάντα. Κι αν
ρωτάτε, η ίδια προτιμώ το απόσταγμα από ΜΟΣΧΑΤΟ ως απαλότερο, γλυκύτερο, πιο
θηλυκό.