[orasi] Re: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Apr 2010 19:53:04 +0300

σίγουρα θα τα καταφέρουμε αρκει να αγωνιστούμε και να μην το βάλουμε κάτω.
εχω πει κιάλλη φορά, οτι οι γερμανοί, καλά θα κάνουν να μας δώσουν αυτά που
μας ωφείλουν και μετά να λένε αυτά που λένε.
αύριο ειναι πρωτομαγιά και΄΄θα πρέπει ολοι να κινητοποιήθούμε-με την
ευκαιρία αυτή προκειμένου να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει..η συγκέντρωση του
πάμε γιά όποιον ενδιαφέρεται θα γίνει στο σύνταγμα στις 11 π,.μ. ----