[orasi] Re: ΣταματήστετώρατονκατήφοροτηςΔιοίκησηςτηςΣχολήςΤυφλώνΒορείουΕλλάδας¨ΟΗΛΙΟΣ¨πουδιόρισεοΝομάρχηςΘεσσαλονίκης

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Apr 2010 00:24:24 +0300

αΜήπως εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα; ακούγετε πως οι πληρωμές και εκεί
που λεν πως είναι δημόσιο, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Όπως και να έχει, η λήση του δανείου δεν είναι σίγουρα η καλύτερη.
Και επειδή σπεύδουν πολοί να πουν διάφορα, επαναλαμβάνω πως σε προηγούμενα
συμβούλια ακούστηκε η άποψη αυτή, μάλιστα από τον καιρό της επίσχεσης.
Εγώ πρωσοπικά διφώνισα, και διαχώρισα την θέση μου, λέγοντας χαρακτηριστικά,
κύριοι, εσείς κάποια στιγμή θα φύγετε θα αναλάβουν άλλοι τις θέσεις σας,
αλλά εμείς θα είμαστε εδώ και αύριο και γενικά πάντα.
Δεν σχολειάζω πολιτικά το θέμα, τι θα ακούσουμε δηλαδή από τον χώρο μας, από
τους δικούς μας, αλλά εμείς θα είμαστε εδώ, να απολογούμαστε για το τι
έγινε, αν έγινε σωστά, αν τότε πήραμε τελικά σωστή απόφαση, για αυτό και
διαφωνώ με το δάνειο.