[orasi] Re: Πρόταση γάμουενόςτυφλού!

  • From: "kaloudh marily" <1markal@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Feb 2010 22:19:48 +0200

η συγκεκρημενη κοπελα για εμενα ήταν κομπλεξηκη διοτι το να μήν βλεπείς δέν
σημενει οτι μησείς τόν κοσμο και πως δέν μπορείς να εχείς μια φυσιολογική
ζωη.
έαν συνεβενε σε εμενα θα τόν ευνομονουσα για τήν αγαπη του , επεισης θα τόν
ειχα παντρευτει πρίν βρω τοφώς μου .
οσο για αυτο που ειπε ο συναδελφόσ για το οτι δέν θα χραζονται οιγυναικές με
τίς νέες μεθοδουσ τής τεχνολογιασ , του απαντω οτι ίδη δέν τουσ χριαζονται
διοτι παντα η γυναικα ειναι ποιο δραστηρια , ποιο δυναμηκη και αυτή που
κανει τα παντα μεσα στο σπιτι .
Αυτή κανει παιδια , αυτη φροντηζει το σπιτι , αυτη δουλευει , αυτη φροντηζει
τόν ανντρα και τόν κανει ευτυχισμενο , ενω ο ανντρασ τι προσφερε΄; .
οσο για τίς αποκριες ευχομαι σε ολουσ καλη αποκρια και καλη σαρακοστη και να
περασουν καλα οπου και έαν τήν γιορτασουν .΄