[orasi] Re: αποκερκυραικόμπλόκ

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Jan 2010 09:28:39 +0200

λεξικό. παρτσινέβελος, το αφεντικό. τομου ρεπάρη το νιονιό ρεπάρη ότι του
πρέπει, αυτό θα πη. όταν το μυαλό δεν δουλεύη σωστά σκέφτετε λάθος.
τσερβέλο, κεφάλι και κατεπέκτασιν μυαλό. κογιονάρο, κοροιδεύω. τζόβενα,
κάπια λουλούδια. τραβετζάρουμε τσι τάρες του μυαλού μας, μεταφράζετε
ελεύθερα ως εξης. συνήθως τραβετζάρουμε το κρασί για να φύγη το θολό, οπότε
βγάλε μετάφρασι.