[orasi] Re: ΣΤΑΤ. και ΚΕΑΤ

  • From: "mlaspas" <mlaspas@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jan 2010 23:02:40 +0200

Φίλε Κώστα κάθε πότε πληρώνονται τα ενοίκια, κάθε μήνα, μιά φορά το εξάμηνο
ή κάθε έτος:
Είχε ο ΣΤΑΤ άλλη εκκρεμότητα  από προηγούμενα χρόνια;

Ας δώσουν απάντηση αυτοί που κάνουν την αγωγή. Πρόκειται για περίπου
800€διαφορά, το ποσόν δεν είναι τόσο μεγάλο.
Μάλλον άλλοι είναι οι λόγοι.
Ας τους αναλογησσθούμε όλοι μας.(Προσωπικοί, κομματικοί, δεν ξέρω)