[orasi] Re: Τοάλλοθιτηςφιλανθρωπίας

  • From: "john \(mr\)" <johnp33@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Sep 2009 14:44:07 +0300

Νικόλα, σε διαβεβαιώ πως αντιδράσεις καταδίκης υπήρξαν, πλην ανεπίσημες,
προς το παρόν.

Όταν σου λένε, πως τα λεφτά αυτά θα κρατήσουν συναδέλφους στην εργασία, πώς
να καταδικάσεις επισήμως, και πώς να πείσεις πως δεν διακατέχεσαι από
ρατσιστικοακροδεξιά σύνδρομα?

"Εδώ πρέπει να αποδεικνύουμε καθημερινά πως δεν είμαστε ελέφαντες. Τί
θάπρεπε να κάνουμε?"

Έτσι έλεγε κάποιος παράγοντας. Ό,τι θέλουμε πιστεύουμε, βέβαια.