[orasi] Re: ενημέρωση.

  • From: Χρυσούλα Καραθύμιου <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Oct 2008 14:16:48 +0300

σε ευχαριστώ πολύ. Μακάρι να ήμουν ακόμα 17 χρονών. για δες, σχεδόν 17 είναι
τα παιδιά μου. πολλές φορές λέω, ήμουν κι εγώ σ' αυτή την ηλικία? Πόσο
μακρινή μου φαίνεται τώρα.
Τι όμορφη που είναι η ηλικία των 17 χρόνων, ξεγνοιασιά, πάρτι και κοπάνες
στον σιόκο και τον δελιολάνη για καφεδάκι, συμφωνείς?
   σε ευχαριστώ και πάλι και να χαίρεσαι την γυναίκα σου και  τα παιδάκια
σου.