[orasi] Re: ΝέαΔημοκρατία-απόφασηευθύνης.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Sep 2009 09:33:49 +0300

Μια χαρά ακούγονται όλα αυτά, και αν ο κος Καραμανλής είναι και πάλι
πρωθυπουργός, ίσος, λέω ίσος, κάνει όλα αυτά που λέει εδώ το κείμενο.
Όμως δεν μπορώ, και θέλω να ρωτήσω, γιατί δεν έγιναν όλα αυτά στα 5 και
περισσότερα χρόνια διακυβέρνησης από την ΝΔ; Τι είναι αυτό που θα αλλάξει
στα σίγουρα τώρα; Εγώ ρωτώ, χωρίς να θέλω να θεωρηθώ κακοπροαίρετος.