[orasi] Re: ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Mar 2009 11:18:01 +0200

Νίκο σε ότι αφορά εμένα το τι κατά την γνώμη μου πρέπει να γίνει το γράφω
στο κείμενο που διάβασες. έχε υπόψη σου πως ήδη από το πρόγραμμα κοινωνία
της πληροφορίας θα διατεθούν πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ. τώρα το τι θα
μείνει και θα γίνει πρόκειται για γνωστή μαθηματική εξίσωση με γνωστή λύση
και γνωστούς συντελεστές.