[orasi] Re: και κάτι από μένα

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2009 22:38:16 +0200

Τι να πω βρε φίλε έγραψες. Κοντά σου μαθαίνουμε να γράφουμε και εμείς χμμμ.
Αυτό θα είναι η β ραψοδία της πανελληνιάδας η εξομολόγηση του λιάκου. Ο
Λιάκος σεμνά και ταπεινά, με σκυμένο το κεφάλι συντριμένος ακουμπάει το
πετραχύλι του ιερέα. Ο ιερέας τον ευλογεί, φυσικά τον συγχωρεί διότι όλα εδώ
θα μείνουνε κακίες και πάθη.