[orasi] Re: ίσως λέω ίσως.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2009 19:06:34 +0200

From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, January 30, 2009 6:22 PM
Subject: [orasi] Re: ίσως λέω ίσως.

του γιάννου ακούστηκε η φωνή
δικά μας ειν'τα πλούτη.

--Κώστας--

-----
From: "NIKOS XARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, January 30, 2009 5:58 PM

μα η φωνή του εύγενε, χάλια και είχε γρέζια
κι'αρχίσανε να πεύτουνε, καρέκλες και τραπέζια.
όμως αυτός συνέχισε με ζήλο να διαβάζει,
κι ο κόσμος αν τον άκουγε, σιγά να μην το νιάζει.
τα άρθρα να αλλάξουμε επ'ευκαιρίας πάμε,
σήμερα τα ψηφίζουμε κι'αυριο τα συζητάμε.
ο νομικός μας σύμβουλος ο ΄κύριος Κριτσιμάς,
που μπήκε μες'την αίθουσα, μετά και από μας,
τι έγινε μορέ ρωτάει, συνέλευση θα γίνει;
του απαντούν πως έγινε και πήραν την ευθύνη.