[orasi] Re: ΤαγεγονόταστονΠΣΤ

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jan 2009 00:48:50 +0200

Κύριε Γιώργο, Επί της ουσίας περίμενα να τοποθετηθείτε, δηλαδή στο θέμα του
καταστατικού και όχι στο θέμα της βίας, πράγμα που εγώ απέφυγα να αναφερθώ
για να μη δώσω υποκειμενική κρίση επί των γεγονότων. Αν μιλήσουμε για βία,
τότε θα αναφερθούμε αναπόφευκτα και στα γεγονότα και θα αφήσουμε το
ουσιαστικότερο που είναι το καταστατικό και η δημοκρατική λειτουργία του
συλλόγου.

Αναφέρατε πως δεν ακούσατε ακόμα τις προτάσεις της παράταξής μου. Σε
προηγούμενο μήνυμα μου, αναφέρθηκα λεπτομερώς στο θέμα του καταστατικού και
μέσα στα σχόλιά μου αναφέρθηκα και στις προτάσεις της παράταξής μου. Θα
επαναλάβω τις  πιο βασικές και σύντομα:

  1.. Ενας δημοκρατικός σύλλογος, για να λέγεται δημοκρατικός θα πρέπει να
διασφαλίζει πάνω απ’ όλα τη δημοκρατική του λειτουργία με καθαρά
δημοκρατικές διαδικασίες, όπως προέβλεπε το μέχρι σήμερα σε ισχύ καταστατικό
π.χ. άρθρο 14, προβλέπει τη μυστική ψηφοφορία για το διοικητικό και
οικονομικό απολογισμό. Η παράταξη της ΠΔΣ πρότεινε τη κατάργηση των μυστικών
ψηφοφορίων και αντ’ αυτών των διαδικασιών πρότεινε διαβλητές διαδικασίες
όπως εμφανείς ψηφοφορίες, σχετικά με το διοικητικό και οικονομικό απολογισμό
του Δ.Σ. Σ’ αυτό αντιταχτήκαμε και προτείναμε να παραμείνει ως έχει. Και
ερωτώ: Είναι δημοκρατία αυτό πρόοδος και εκσυγχρονισμός αυτό?
  2.. 2. Στο άρθρο 16 η παράταξη της ΠΔΣ πρότεινε τη κατάργηση του
ψηφοδελτίου ματσάκι που έχει ο τυφλός τη δυνατότητα αν θέλει να ψηφίζει και
να σταυρώνει χωρίς κόπο, δηλαδή με στυλό όπως πρότεινε η παράταξη της ΠΔΣ.
Αλλωστε η εφορευτική επιτροπή που είναι τυφλοί συνάδελφοι έχουν τη
δυνατότητα να ελέγχουν τα ψηφοδέλτια. Τώρα Σύμφωνα με τη πρόταση της ΠΔΣ πως
θα τα ελέγχουν? Και ερωτώ: Είναι δημοκρατία και εκσυγχρονισμός αυτό? Οταν η
παράταξη της ΠΔΣ «κλαίει και οδύρεται ότι η πολιτεία δεν έχει αναγνωρίσει
ακόμα το σύστημα Braille ως εθνικό σύστημα γραφής και ανάγνωσης για τους
τυφλούς και η ίδια το καταργεί σε ένα σωματείο τυφλών, τότε η στάση της
απέναντι στο ζήτημα αυτό είναι υποκριτική.
  3.. Οσο αφορά τιςπροτάσεις μας, η κύρια πρόταση είναι να δημιουργηθεί
τοπική ένωση Αθήνας κάτι που το καταστατικό που ισχύει δεν προβλέπει.
  4.. Οσο για τις άλλες προτάσεις και τροποποιήσεις που πρότεινε  η ΠΔΣ και
τις θέσεις της ΕΣΚ πάνω σ' αυτές, μπορείτε να τις δείτε σε προηγούμενη
τοποθέτησή μου.

   Οσο αφορά το αν ήθελε να πραγματοποιηθεί η συνέλευση η παράταξη μου, ας
ακολουθούσε η παράταξη της ΠΔΣ τις νόμιμες διαδικασίες που προβλέπει το
καταστατικό και η συνέλευση θα διεξάγοταν κανονικά και νομότυπα. Εδώ δεν
κρατήθηκαν ούτε οι στοιχειώδεις καταστατικές διαδικασίες! Με μια φασίζουσα
στάση του προέδρου και των συνδικαλιστών της ΠΔΣ και υπό τη προστασία των
φρουρών σικιούριτις επιβλήθηκε ο νόμος του αποφασίζομεν και διατάσσομεν που
ακόμα και οι συνταγματάρχες της στρατιωτικής χούντας θα τη ζήλευαν!
«Αναλαμβάνω την ευθύνη για ν’ αρχίσει η συνέλευση» (Πρόεδρος κύριος
Μαριόλας) «Ο ασθενής τίθεται επί κλίνης και ο πους αυτού εις τον γύψον»!

Οσο για την επιστολή που εστάλλη έως τώρα αυτή τη στιγμή δεν έχει φτάσει!
Φαίνεται πως πρώτα διάλεξαν τα στελέχη της ΠΔΣ τη δημοσίευση σε ιστοσελίδες
και σε εφημερίδες και αργότερα να την αποστείλουν στη Γενική Γραμματέα του
ΚΚΕ. Φαίνεται για το επικοινωνιακό παιχνίδι, δηλαδή το παιχνίδι των
εντυπώσεων χρησιμοποιείται από τα στελέχη της ΠΔΣ μια ανελέητη προπαγάντα
και προβοκάτσια τύπου Γκέμπελς.

 Με εκτίμηση Ζώης