[orasi] Re: ΠροςΘανάσηΗλίαπραγματικήΑπόρία.

  • From: Ανδρέας Χριστοφόρου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jan 2009 16:29:09 +0200

Το συμαντικό είναι να ασχοληθούμε με τους τυφλούς και όχι με τα κόμματα που
είναι και ψυχικά τυφλά και εξυπηρετούν οτιδήποτε άλλο εκτός από τους τυλούς.
τα κόματα πρέπει να τα πιέζουμαι με τη δύναμη και τα επιχειρήματα μας να μας
βογηθούν στα αιτήματα μας.  ο καθένας στο δικό του κόμμα και όλοι μαζί
όλους.