[orasi] Re: Συμπεράσματαγιατηνσυνέλευσητουπστ.

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Jan 2009 22:26:27 +0200

Κώστα, ήμουν σαφής, αν ο συνάδελφος αναφερετι σε μένα όφειλα να πάρω θέση,
γιατί το τεχνιέντως αποφεύγω να πω τα πράγματα με το όνομά τους σε ποιόν
αναφέρεται μέχρι εκείνη τη στιγμή που δεν είχε απαντήσει κανείς για τα όσα
συνέβησαν. . . Αλλωστε, στο τέλος της τοποθέτησης μου και στις απαντήσεις
μου προς το γιώργο είπα ευθέως ότι δεν θέλω προσωπική αντιπαράθεση μαζί του,
και ότι αν είπα κάτι που δεν έπρεπε να πω ζήτησα συγνώμη! Αυτά. . .
Φιλικά Ζώης