[orasi] Re: Τα γεγονόταστονΠΣΤ

  • From: "skordilis-spyros" <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Jan 2009 08:33:18 +0200

Γιώργο μέχρι εδώ καλά, αλλά σαν δικηγόρος και δημοσιογράφος δεν μας είπες
για της καταστατικές τροποποιήσεις αν ήταν σε δημοκρατική κατεύθυνση. εγώ
από αυτά που διάβασα από τον Ζώη, πιστεύω πώς έπεσε η ταφόπλακα σε αυτό που
λέγετε πανελλήνιος. θα σε παρακαλούσα να μας γράψεις της προσωπικές σου
απόψεις για τα τροποποιηθέντα άρθρα. Σπύρος