[orasi] Re: μιακαλημέρασεόλες / όλους.

  • From: "NIKOS XARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2009 22:32:07 +0200

ας μιλήσω λοιπών εγώ που τολμώ, φίλε Γιώργο. θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο
αντικειμενικός γίνεται. εκφράζω προς το παρών προσωπική άποψη, μιας και τα
όργανα της παράταξής μου, δεν έχουν συνέλθει ακόμα. στη συνέλευση παρωδία,
όπως θα τη χαραχτήριζα, δε διαπιστώθηκε ποτέ η απαρτία. όταν λέω ότι δε
διαπιστώθηκε, εννοώ ότι δε διαπιστώθηκε από τη συνέλευση. κάποια στιγμή ο
πρόεδρος του π.σ.τ, μπήκε στην αίθουσα και ανίγκηλε την έναρξη της
καταστατικής συνέλευσης. όταν εμείς τα μέλη της μειοψηφίας του είπαμε ότι
δεν υπάρχει η απαιτούμενη απαρτία στην αίθουσα, μας απάντησε ότι απαρτία
υπάρχει και παίρνει την ευθύνη εκείνος. ζητήσαμε να διαβαστεί κατάλογος των
παρόντων μελών, όμως ούτε και αυτό έγινε. ο πρόεδρος του π.σ.τ, προχώρησε
στη διαδικασία της εκλογής προέδρου της συνέλευσης με το έτσι θέλω. στη
συνέχεια επικράτησε ένα πανδαιμόνιο, κανίς δεν άκουγε τίποτα και κανίς δε
γνώριζε τι ήταν αυτό που ψήφιζε. και ρωτάω τώρα εγώ: η απαρτία μιας
συνέλευσης διαπιστώνεται από τον πρόεδρο του σωματείου και τους υπαλλήλους
του, ή από το ίδιο το σώμα; αν είχε πραγματικά διαπιστωθεί η απαρτία, τι
λόγο θα είχαμε να κάνουμε φασαρία; κάποιοι συνάδελφοι μου είπαν ότι μπορούμε
να πάμε στα δικαστήρια, όμως είμαι βέβαιος ότι εκεί θα παρουσιάσουν το πιο
αψεγάδιαστο πρακτικό και δεν πρόκειται να κερδίσουμε τίποτα. αυτά από μένα
συνάδελφοι. είμαι έτοιμος για οποιαδήποτε συζήτηση. με εκτίμηση, Νίκος
Χαρίτος.