[orasi] Re: μιακαλημέρασεόλες / όλους.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2009 16:40:57 +0200

Γιώργο, είσαι δημοσιογράφος και γνωρίζεις πολύ καλά. άποψη δικαιούται να
έχει ο καθένας ήταν ή δεν ήταν εκεί. Φαντάζομαι πως δεν είσαι στο μαξίμου ή
στην χ. Τρικούπη όταν παίρνονται οι αποφάσεις της κυβέρνησης ή της
αξιωματικής αντιπολίτευσης. Φυσικά έχεις και καλά κάνεις και έχεις την άποψη
για αυτά που συμβαίνουν. Επομένως όλοι μας έχουμε άποψη, το αν αυτά που
γνωρίζουμε είναι αληθή ή όχι αυτό είναι σωστό. όχι όμως πως δεν μπορούμε να
έχουμε άποψη. Περιμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον την άποψη σου αφού έζησες τα
γεγονότα με την δική σου ματιά.