[orasi] Re: Ανεκδοτάκι!

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Oct 2008 13:01:07 +0300

Καλά το ανεκδοτάκι σκίζει...

From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, October 04, 2008 12:10 PM
Subject: [orasi] Ανεκδοτάκι!

Ο Γιάννης κι η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο

έρωτα κι είναι ακόμα μες τα σιρόπια . Όμως ο Γιάννης έχει

αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με

τους φίλους του. Οπότε ένα βράδυ λέει στη Ελένη :

 Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με τον Αντωνάκη και

τον Κώστα για καμμιά μπύρα ..

Κι η Ελενη

 Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου ; Ορίστε , διάλεξε ποια

προτιμάς ! κι ανοίγει το ψυγείο και νάσου μέσα καμμιά

δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές και ξένες

 Ναι , αλλά βρε καρδουλίτσα μου , στο μπαρ με την μπύρα

μας τρώμε και κάτι .

 Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου ; Ορίστε, διάλεξε τι

προτιμάς ! και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να

σου πέφτουνε τα σάλια , τι καπνιστά , τι σολωμούς , τι χαβιάρια

, τι όλα τα είδη τυριών , τι τα καλύτερα είδη αλλαντικών ........

Κόκκαλο ο Γιάννης .

 Ναι , αλλά βρε γλυκουλίνι μου , στο μπαρ τη μπύρα την

πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια

 Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε , διάλεξε

ποιό προτιμάς ! κι ανοίγει την κατάψυξη και

νάσου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας παγωμένα !

 Ναι , αλλά βρε κατσαριδάκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη

μπύρα μας λέμε και καμμιά βρωμοκουβέντα

 Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου ;

Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη μπύρα σου , φάε τους

γαμημένους μεζέδες σου και κοψτις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται

να πας πουθενά .

Τόπιασες καριόλη ;