[orasi] Για το πρόθεμα.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Dec 2007 12:33:39 +0200

Φίλοι μου καλημέρα. Η αλήθεια είναι πως για το θέμα του προθέματος εκφράστηκαν
χτες στην λίστα αλλά και σε τυλεφωνικές επικοινωνίες και οι δύο απόψεις. Νομίζω
πως το κύριο πρόβλημα δεν είναι η αρχική αναφορά του πριν από κάθε τίτλο του
θέματος αλλά η συνεχής επανάληψη του. Και πράγματι αν αυτό μπαίνει μόνον την
πρώτη φορά διευκολύνει. Ωστόσο η συνεχής επανάληψη του είναι άκρως κουραστική
όπως ορθά επισημάνθηκε εδώ. Ωστόσο, σήμερα επικοινώνησα με το support του
freelists και μου υπέδειξαν κάποιες παραμέτρους. Εαν δεν δουλέψουν το πρόθεμα
οριστικά θα καταργηθεί.
Με πολλούς χαιρευτισμούς