[orasi] Re: ΕκτόςπανεπιστημίωνοιΚωφοί

  • From: <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2008 11:36:04 +0300

Τα συγχαριτήρια μου στο κράτος, είναι που όλοι, τα'χουμε φρέσκα και απ'τη
Θεσσαλονίκη, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θέλουν να βγάλουν επιστήμονες
διεθνούς επιπέδου απ'τα Πανεπιστήμια μας που θα τα αναβαθμίσουν και να'χουν
οι νέοι πτυχία με αντίκρισμα. Και βέβαια προτεραιότητα όλων το κοινωνικό
κράτος. Άντε, καλή Πρωταπριλιά.