[orasi] Re: χαμογελαστεκαιζιστε.

  • From: Σπύρος Σκορδίλης <spyrisko@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2008 00:14:49 +0300

μαρίνο καλώς ήλθες. μπορή πρός το παρόν να μμήν υπάρχουν συνομίλικοι σου
αλλά πιστεύω σιγά σιγά μιά και δεν έχουμε ούτε έναν χρόνο να έλθουν. όμως
απο εδώ σιγά σιγά θα πάρης όλες τις απαντήσεις που ζητάς, αλλά κυρίως θα
προβληματιστής, ώστε να πάρης εσύ και οι συνομιλικοί σου τής τύχες  σας στα
χέρια σας. θα έχουμε την ευκερία να πούμε κιάλα. σπύρος