[orasi] Re: Πρόνοια,στηνΕλλάδα?τιείναιαυτό?

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jul 2008 17:16:53 +0300

Φίλε μιχάλη συμφωνώ, αλλα όταν το είχα σηζητήσει με τον γ.γ. της ε.σ.α.με.α.
είχε την άποψη ότι πολλοί ανήμπωρει συνάδελφοι μας, δεν μπωρόυν να τρέχουν
στις τράπεζες, ή να διαχηρίζοντε με εφκολία τον τραπεζικό τους λογαριασμό.
Άσε που τελίκα εγώ είμουν ο κακός, ο υποστηρικτής των τραπεζών και του
κεφαλέου, αφου συντάσομαι στην φιλελεύθερη λογική της συμετοχής του
τραπεζικού συστήματος σε τέτιου ίδους διαδικασίες. Τα συμπεράσματα δικά σου.

φιλικά Θανάσης.