[orasi] Re: δήλωσισοφίαςκαλαντζάκου

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jul 2008 23:37:25 +0300

 Εντάξει βρε Ζώη, αυτό είπα κι εγώ, δεν είπα κάτι άλλο..., το έχω πει τρεις
φορές ίσαμε τώρα.... Εντάξει, ας μην το αναπαράγουμε.
 Όπως επίσης, φίλε μου Ζώη, σκε΄ψου μήπως [;...] έτσι κι εσείς ανα-παράγετε
ένα είδος εκφοβισμού, ε; Για σκεφθείτε το κι αυτό λίγο..., την άποψη κι εμού
της ταπεινής...! Έναν υφέρποντα εκφοβισμό στους εν δυνάμει νέους
υποστηρικτές σας...! Ας απαλλαγούμε από τέτοια σύνδρομα.
  Φιλικά κι εγώ,
     Τατιάνα