[orasi] Re: έφυγε από κοντάμας

  • From: Ε-Ευσταθιάδης <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jun 2008 23:11:28 +0300

Ο Θεός να τη συγχωρέσει και να αναπαύσει την ψυχή της. Απ'όσα διαβάζω και
δεδομένης και της εποχής δε νομίζω να'ναι μεγάλη υπερβολή αν μιλήσουμε για
μια ηρωική φυσιογνωμία, γιατί οι ανάγκες κάνουν τους ήρωες και την αξία τους
τη μετρά η υστεροφημία και η αφθαρσία τοςυ απ'την καθημερινότητα. Καλό της
ταξίδι.