[orasi] Re: Μίακαλημέραείναιαυτή.

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Apr 2008 23:24:39 +0300

Νίκο κάποτε οι συνεδριάσεις γίνονταν προς το μεσημέρι, γιατί και αυτοί οι
συνδικαλιστές της Π.Δ.Σ. εργαζόντουσαν, και μάλιστα οι συνεδρια΄σεις ήταν
ανοιχτές ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους συναδέλφους να παρακολουθούν τις
συνεδρια΄σεις του συμβουλίου, σήμερα όως αφού συνταξιδοτήθηκαν αυτοί οι
συνδικαλιστές βολεύονται με τα πρωϊνά συμβούλια και έτσι ο κόσμος δεν μπορεί
να παραβρίσκεται στις συνεδρια΄σεις του συμβουλίου, και φυσικά αγνοούν ότι
κάποιοι από μας εργάζονται και δεν είναι εύκολο να τις παρακολουθήσουν.
Τέλος πάντων από ότι πληροφορήθηκα, δεν έγινε συνεδρίαση, παρά μόνο δώθηκε
ένα αντίγραφο για το προκειμένο ζήτημα στον Αντώνη και θα μελετηθεί από κάθε
παράταξη.
Φιλικούς χαιρετισμούς Ζώης