[orasi] Re: ΕκοιμήθηοΑρχιεπίσκοποςΧριστόδουλος

  • From: "john \(mr\)" <john_p@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Jan 2008 16:23:49 +0200

σωστός ο Κώστας.

Αιωνία Του η Μνήμη.

Κι ας έχουμε κατα νουν, πως θα έλθει και η δικιά μας ώρα.
Δεν είναι μίνυμα απεσιόδοξίας αυτό, αλλα μιά ρεαλιστική και γιαυτό εσιόδοξη
θεώρηση της ζωής μας. Εαν ζούμε δηλ. "κατ' Αλήθειαν", τότε ο αναπόφευκτος
θάνατός μας, θα είναι για τον καθένα πιστεύω, δικαίωση και ευτυχής κατάληξη
των ποικιλότροπων προσπαθειών αυτής εδώ της ταλαίπορης ζωής μας.

Ι. Παπαχρήστος.