[orasi] Re: Λίστασυμβατώνκινητών

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 17:27:49 +0200

Σταύρο, μία μικρή παρατήρηση. Επειδή ουσιαστικά το mobitalk χρησιμοποιεί την
φωνή της Μαρίας που το tts της είναι βαρύ πρακτικά, παίζει καλά με τα κινητά
πάνω από 6680. Σε ότι αφορά αυτό καθε αυτό το mobilespeak τα πράγματα είναι
όπως τα γράφεις.

Επίσης με τις ίδιες συσκευές είναι συμβατό το ανταγωνιστικό προϊόν talks της
vodafone. Δεν ξέρω αν η vodafone προσφέρει αναβαθμίσεις στις συσκευές κάτω
από την σειρά ν όπως για παράδειγμα 6680 6630.