[orasi] Re: Μερικάερωτήματαγιαναμουανοίξετεταμάτια

  • From: Ανδρέας Χριστοφόρου <axionna@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jan 2008 16:06:06 +0200

Αγαπητέ Νίκο,
Σίγουρα η τεχνολογία δεν μπόρεί να αντικαταστήσει τις αισθήσεις και ιδίως
την όραση.  Όμως βοηθούν γιαυτό πρέπει να έχουμε πρόσβαση και σοστή
εκπαίδευση.
αναφορικά με την ΄κεκεθεση που θα γίνει τον Μάιο, έχω να πω πως πέρσι
προσπάθησα με κάποιους φορείς εδώ στην Κύπρο να έλθουμε να την επισκεφθούμε
αλλά η απάντηση ήταν πως δεν αφορά τους τυφλούς.