[orasi] Re: καθηστερημέναμαουσιαστικά

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jan 2008 19:35:45 +0200

 Αγαπημένη λίστα, δηλαδή, καλύτερα, αγαπημένοι φίλοι της λίστας,
 Να' μαι κι εγώ πάλι εδώ! Να ευχηθώ σε όλες και σε όλους, απο καρδιάς και με
κάθε ειλικρίνεια και φιλική διάθεση, μια χρονιά γεμάτη υγεία, ηρεμία και...
ψυχραιμία!! Αυτά τα τρία, με σημαντικότερο και πολυτιμότερο το πρώτο, αν
υπάρχουν..., όλα τ' άλλα βρίσκονται και πετυχαίνονται!
 Αγαπητέ Ιωάννη, να χαίρεσαι τη σύζυγό σου, που γιόρταζε χθες, καθώς και
όλοι όσοι είχατε κάπιον ή κάποια. Το κειμενάκι που μας στέλνεις,
φιλοσοφημένο.
 Κώστα, χάρηκα όταν έμαθα τα της μετακόμισης της λίστας. Και, για να
χαροποιήσω το Θανάση τον Ηλία, για το γεγονός -μια που δεν είχα ούτε την
"πικρή χαρά" του φωνητικού email- πληροφορήθηκα από τη φωνητική πύλη
blind.gr [υπενθυμίζω: 210-52.26.600].
 Και κάτι τελευταίο9: ελπίζω να μην πρόκειται για εξάρτηση -κι αν είναι
έτσι, καλώς εννοούμενη είναι- αλλά πραγματικά μου έλλειψε αυτή η παρέα,
και -μη γελάσετε- το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις μπήκα, πριν τακτοποιήσω τα
πράγματα, ήταν να ανοίξω το e-mail...!