[orasi] Re: blind.gr και εσαμέα

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Dec 2010 11:00:48 +0200

σήμερα με ενημέρωσαν για τα σχόλια σας και έχω να παρατηρίσω τα εξίς:

1. απο σφάλμα του συστίματος, δεν πέρασε το κείμενο μετα απο την φωτογραφέια
που περιείχε το doc που λάβαμε απο τον κ. θεοδωρόπουλο. έτσι πραγματικά ήταν
εληπές το κείμενο, αλλά απο σφάλμα και όχι σκόπιμα, όπος με κακεντρέχια και
προκατάληψη ενωήτε κύροι.
2 . εεμείς πιστεύουμε ότι λάθη γινονται, απλά πολές φορες τα λάθη μας, τα
εκμεταλέυωνται όσοι έχουν συμφέροντα ή συμπλέγματα.
πρίν απο λίγους μήνες το θέμα θα είχε διευθετηθεί με ένα τηλεφώνημα του
κώστα σε'μένα, αλλά σήμερα δεν ξέρω γιατί τέτια κακία.
3 ο κώστας (λίσταρχος) είναι και μέλος του στατ, εκτός απο το ότι δεν έχει
ενδιαφερθει τους τελευτέους μήνες για την κατάσταση του σωματίου μας, μήνες
που με πρωσωπικό αγόνα 5 άνθρωποι προσπαθούμε και κρατάμε σε λητουργια τις
υπηρεσίες μας, σήμερα κάνει και σχόλια για χοριγούς.  τι να πω εγώ πρωσωπικά
θα περιοριστώ στην λέξη ντροπή.
3 σήμερα και μετα απο την ανάγνωση των σχολίων σας, ενώ μετα την παραδωχή
της τεχνικής δυσλητουργίας που προέκιψε απο την φωτογραφία και να
διμοσηεύσουμε το πλήρες κείμενο, τελικα προσθέσαμε link που  οδηγεί στο
panap.gr και στο εν λόγο δελτείο.
5 υπενθυμίζουμε ότι το panap.gr δεν αποτελει επισημο φορέα και έτσι δεν
καταχωρεί κείμενα στο blind.gr όστοσω η υπηρεσία διαχήρησης πληροφοριών του
στατ, κατ εξέρεση καταχωρεί όποτε της ζητηθεί τις εν λόγο ανακεινόσεις.
6 επιδί ο χρόνος μου αλλα και τα προβλήματα που αντιμετοπίζω τον τελευτέο
καιρό δεν μου επέτρέψαν να διαβάζω τα μηνήματα του όρασι, με ιδοποιήσαν για
τα εν λόγο σχόλια και επεσα απο τα σύνεφα για τους φίλους φίδια που
υπάρχουν.
μετά απο αυτό παρακαλώ να διαγραφεί το πρωσωπικό μου e-mail απο την λίστα
και αυτό να είναι γνοστό ότι συνευει μετα απο την διάθεση πολέμου απο τον
λίσταρχο και τον στενό του φίλο. αντί για ένα τηλεφώνημα, ένα mail,
προτίμησαν να βρουν την ευκερία να κατιγορίσουν αυτα που η αλεπου δεν
φτάνει.
καλο ταξίδι.