[orasi] Re: Gregg Braden

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Mar 2011 15:15:41 +0200

περαστικά σου νατάσα μου. δεν φταίει η ζαχαρίνη και το χαμομηλι. δυστυχως
κυκλοφορουν γυρω μας απειρα μικρόβια. ετσι κιεγώ πηγα μιά μερα στην
πολυκλινική γιατί ειχε καποιο πρόβλημα ο πατέρας μου, εκει μέσα βίχανε ολοι,
με αποτέλεσμα μετα απο λίγες ωρες αρχισα κιεγω να βίχω, και ποιος ξέρει
μεχρι ποτε θα συνεχιστεί αυτό. εχω πιει δύο μπουκαλια σιρόπι, μιά βδομάδα
και περισσότερο, αντιβίωση και δεν εχω συνέρθει.