[orasi] Re: Fw: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 1019

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Dec 2008 17:01:27 +0200

στα δημοσιεύματα, η ομιλία του υπουργού παιδείας είχε ξεκάθαρη αναφορά στα
αμεα. αυτός ήταν και ο λόγος που αναδημοσιεύσαμε το άρθρο. για να
καταχωρίσουμε ένα άρθρο από την καθημερινή ειδησηογραφεία, πρέπει σε αυτό να
υπάρχει αναφορά στα αμεα ή στους τυφλούς. το θέμα μας δεν είναι ο
προϋπολογισμός αλλά η αναφορά στην αναπηρία.